Όροι για την πρόσβαση στον Διαδικτυακό χώρο και τις ιστοσελίδες της mobile-phones.gr.
Oι ιστοσελίδες αυτές λειτουργούν υπό την έγκριση της mobile-phones.gr. Με την επίσκεψή σας αποδέχεστε ανεπιφύλακτα όλους τους παρακάτω όρους. Η πρόσβαση σας στις ιστοσελίδες αυτές αποτελεί αντικείμενο τόσο της πολιτικής της mobile-phones.gr όσο και των ισχυουσών διατάξεων του νόμου.
Πνευματικά δικαιώματα
Το περιεχόμενο των ιστοσελίδων και του παρόντος διαδικτυακού χώρου αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της mobile-phones.gr. Οποιαδήποτε πληροφορία (κείμενο, εικόνες, γραφικά) περιέχεται στις ιστοσελίδες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για προσωπική, μη εμπορική χρήση, εκτός και αν ο Νόμος ορίζει διαφορετικά. Είναι παράνομη η με οποιονδήποτε τρόπο αντιγραφή, αναπαραγωγή, τροποποίηση μέρους ή του συνόλου των περιεχομένων του παρόντος διαδικτυακού χώρου και ιστοσελίδων χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συγκατάθεση της mobile-phones.gr.
Περιεχόμενο
Οι ιστοσελίδες της mobile-phones.gr περιέχουν πληροφορίες οι οποίες αφορούν στα προϊόντα και στις υπηρεσίες της mobile-phones.gr καθώς και των προγραμμάτων προώθησής τους.
Όλα τα εμπορικά σήματα, λογότυπα, σήματα υπηρεσιών που εμφανίζονται στον παρόντα διαδικτυακό χώρο αποτελούν ιδιοκτησία mobile-phones.gr. Απαγορεύεται αυστηρά η οποιαδήποτε χρήση, αντιγραφή, διανομή αυτών χωρίς την έγγραφη άδεια από την mobile-phones.gr, ανάλογα με την περίπτωση.
Εγγύηση ορθότητας πληροφοριών
Ενώ η mobile-phones.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξασφαλίσει την ορθότητα των πληροφοριών αυτών των ιστοσελίδων, δεν μπορεί να εγγυηθεί την ακρίβεια αυτών. Η mobile-phones.gr δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την ακρίβεια ή την πληρότητα των πληροφοριών που περιέχονται στις παρούσες ιστοσελίδες. Ο παρών διαδικτυακός χώρος, οι πληροφορίες και τα στοιχεία που υπάρχουν σε αυτόν παρέχονται “ως έχουν”, χωρίς καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. Πιθανά τυπογραφικά λάθη στην τιμή του κάθε προιόντος, είναι δυνατό να επισημανθούν από εκπρόσωπο μας πριν την τελική παραλαβή του προιόντος από τον πελάτη. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αυτά.
Αποστολή Προϊόντων
Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία θα έχει ορίσει ο εκάστοτε πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Η Εταιρεία συνεργάζεται με υπηρεσία μεταφορών και ταχυμεταφορών (courier), προκειμένου να εξασφαλίσει την ασφαλή και γρήγορη αποστολή των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τους πελάτες της Εταιρείας, οι οποίοι θα ενημερώνονται για το ακριβές κόστος της εκάστοτε αποστολής πριν από την υποβολή της τελικής τους παραγγελίας. Η Εταιρεία μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων στους πελάτες της εντός του αναγραφόμενου χρόνου, σε περίπτωση όμως καθυστέρησης για οποιονδήποτε λόγο, η Εταιρεία δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης.
Για τους μεταπωλητές και μόνο (καταστήματα πώλησης κινητών τηλεφώνων):
Στο πλαίσιο της διαδικασίας KYC (Know Your Customer) που πραγματοποιούμε στην σελίδα μας, κάποια στιγμή θα σας ζητηθεί να μας κοινοποιήσετε άμεσα την ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα της εταιρείας σας, ένα αντίγραφο λογαριασμού ΔΕΚΟ ή αντίστοιχου λογαριασμού από τη διεύθυνση κατοικίας του νομίμου εκπροσώπου καθώς και το αντίγραφο του δελτίου ταυτότητας στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Εγγυήσεις
Οι εγγυήσεις όλων των προϊόντων τα οποία προορίζονται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, καλύπτονται από τις ελληνικές και ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες τα οποία αναλαμβάνεται εσείς για την αποστολή τους εκτός από τα ΧΙΑΟΜΙ EU . Σε περίπτωση αδυναμίας αυτών καλύπτονται από αντιπροσωπείες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με χρόνο αναμονής έως και 40 ημέρες και η mobile-phones.gr αναλαμβάνει την αποστολή τους σε αυτούς.
Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη .
Όλα τα κινητά τηλέφωνα μας , καλύπτονται με 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας με την απόδειξη αγοράς.
Τα IPHONE EU καλύπτονται με 1 χρόνο εγγύηση.
Τα XIAOMI και τα POCOPHONE καλύπτονται με 2 χρόνια εγγύηση Ελληνικής Αντιπροσωπείας.
D.O.A
Η Υπηρεσία D.O.A. (Dead On Arrival) σας παρέχεται αν το προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παραλαβή του. Για να ισχύσει η υπηρεσία αυτή, θα πρέπει εντός 7 ημερολογιακών ημερών να μας ενημερώσετε σχετικά ώστε να ελεγχθεί MONO από εξουσιοδοτημένο service KAI OXI AΠΟ ΕΜΑΣ για τη φύση του ελαττώματος. Αν αποδειχθεί από το επίσημο service της εκάστοτε αντιπροσωπείας, ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο ή ίδιων προδιαγραφών - δυνατοτήτων. Αντικατάσταση ΔΕΝ γίνεται σε περίπτωση αναβάθμισης λογισμικού, αντικατάστασης αποσπώμενων μερών της συσκευής (καλύμματα, καπάκια, κλπ) καθώς και των παρελκομένων της συσκευασίας (ακουστικά, φορτιστής, κλπ). Ο χρόνος αναμονής για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει για λόγους που σχετίζονται με αργίες, καθυστέρηση της αντιπροσωπείας λόγω ελλείψεων ανταλλακτικών ή μεγάλου φόρτου εργασίας κλπ.
Κίνδυνος Ζημίας ή Καταστροφής Προϊόντων
Τα αποστελλόμενα προϊόντα καλύπτονται από ασφάλεια για ζημία ή απώλεια κατά τη μεταφορά. Η ισχύς της εν λόγω ασφάλειας παύει να υπάρχει από τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη.
Όταν στις αποστολές που γίνονται, αναλαμβάνουν για την μεταφορά στο πελάτη πρακτορεία, τότε η ευθύνη της Εταιρίας παραμένει μέχρι και την παράδοση στο εκάστοτε πρακτορείο. Έπειτα ισχύς έχει η εγγύηση που έχετε από το εκάστοτε προιόν σε συνεργασία με τον επίσημο αντιπρόσωπο.
Αλλαγές τιμών
Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα για αλλαγή τιμών σε καθημερινό επίπεδο, χωρίς κάποια ειδοποιήση, αν κρίθει αναγκαίο, στα πλαίσια της αγοράς και της συνολικής πολιτικής που έχει.
Ανήλικοι
Απαγορεύεται η χρήση της Ιστοσελίδας από πρόσωπα τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους ή δεν έχουν από το νόμο την απαιτούμενη δικαιοπρακτική ικανότητα.
Περιορισμένη ευθύνη
Η mobile-phones.gr δεν θα έχει οποιαδήποτε ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία προκύψει αμέσως ή εμμέσως, ή με οποιοδήποτε τρόπο σχετιζόμενη με την πρόσβαση ή τη χρήση του διαδικτυακού χώρου της mobile-phones.gr. Ενδεικτικώς και όχι περιοριστικώς αναφέρονται: οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία προκληθεί από ιούς που μπορεί να επηρεάσουν τον εξοπλισμό σας (Η/Υ) ή την εγκυρότητα των πληροφοριών που αποκτήσατε μέσω του διαδικτυακού χώρου της mobile-phones.gr.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών χρησιμοποιούνται, βάσει του ν.2472/97, αποκλειστικά για την εκτέλεση και απόδειξη των παραγγελιών τους, την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών και την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων Τα δεδομένα αυτά δεν διαβιβάζονται σε τρίτους. Ο Πελάτης δίνει με την παρούσα τη συναίνεσή του για την αποθήκευση και επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων από την mobile-phones.gr για τους σκοπούς εκτέλεσης και απόδειξης των παραγγελιών του, την παροχή προσωποποιημένων υππροσφορών.
Η χρήση της Ιστοσελίδας γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του επισκέπτη- πελάτη.
Δεν ευθυνόμαστε για την κακόβουλη επέμβαση τρίτων.
Οι επισκέπτες της Ιστοσελίδας δεσμεύονται ότι δεν θα βλάψουν τρίτους με κακόβουλη χρήση της Ιστοσελίδας και πως δεν θα παραβιάσουν τα προσωπικά τους δεδομένα.
Η επίσκεψη στην Ιστοσελίδα προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παραπάνω όρων.
Πολιτική Επιστροφής
Ο πελάτης έχει το δικάιωμα να επιστρέψει το προϊον μεσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής σύμφωνα με τον νόμο: 2251/1994 περί Προστασίας Καταναλωτών.
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Η Εταιρεία αποσκοπεί στην απόλυτη ικανοποίηση των πελατών.
Η Εταιρεία θα επιστρέψει το σύνολο της τιμής του προϊόντος που επιστρέφεται από τον πελάτη με την προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί, δεν έχει αποσφραγιστεί, χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί και επίσης εφόσον επιστρέφεται μαζί με το παραστατικό.
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής του ενώ τα έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής που έχει πληρώσει ο πελάτης δεν επιστρέφονται. Όσον αφορά τα έξοδα αποστολής για να επιστραφεί το προϊόν, και αυτά βαρύνουν τον πελάτη.
Ο πελάτης οφείλει να αποστείλει email με το αίτημα στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. οπότε εκπρόσωπος της Εταιρείας θα επικοινωνήσει μαζί του.
Ο πελάτης οφείλει να συσκευάσει το προϊόν κατά τέτοιο τρόπο έτσι ώστε η μεταφορά του να είναι ασφαλής.
Η Εταιρεία δεν οφείλει να επιστρέψει χρήματα στον πελάτη ο οποίος επέστρεψε τα προϊόντα και το μέσο αποστολής που χρησιμοποίησε δεν ήταν ασφαλές με αποτέλεσμα να χαθούν, να καταστραφούν, ή να κλαπούν τα προϊόν.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
• Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
• Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η mobile-phones.gr είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
• Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η mobile-phones.gr υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξετο πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
• Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής τα οποία επιβαρύνουν τον αγοραστή.
• Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην mobile-phones.gr το τίμημα από την Τράπεζα, η mobile-phones.gr θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
• Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο.Η mobile-phones.gr δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
• Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
• Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών
Από τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016, τέθηκε σε λειτουργία η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία επιτρέπει σε καταναλωτές και σε εμπόρους, να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους για εγχώριες και διασυνοριακές συναλλαγές.
Ουσιαστικά πρόκειται για τη δημιουργία μίας μεθόδου εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών (ένα είδος "φιλικού διακανονισμού"), σε περιπτώσεις όπου ο καταναλωτής θέλει να υποβάλει καταγγελία σχετικά με κάποιο καταναλωτικό αγαθό ή υπηρεσία που αγόρασε online.
Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών, προκειμένου η επίλυση να είναι απλούστερη, ταχύτερη και λιγότερο δαπανηρή σε σχέση με την προσφυγή στο δικαστήριο. Στη χώρα μας οι αρμόδιοι φορείς είναι o Συνήγορος του Καταναλωτή και ο Μεσολαβητής Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών.
Στην πράξη, πρόκειται για μία διαδικασία 4 βημάτων:
1. Υποβολή καταγγελίας
Ο καταναλωτής υποβάλει επώνυμα καταγγελία κατά συγκεκριμένου εμπόρου μέσα από τον ειδικό ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ανεξαρτήτως αν εκείνος βρίσκεται στη χώρα κατοικίας του καταναλωτή ή όχι.
2. Συμφωνία σχετικά την επιλογή φορέα επίλυσης διαφορών
Τα στοιχεία της καταγγελίας κοινοποιούνται στον έμπορο και τα μέρη πρέπει να επιλέξουν εντός 30 ημερών, τον προτιμώμενο φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, δηλαδή στην περίπτωση της Ελλάδας μεταξύ του Συνήγορου του Καταναλωτή και του Τραπεζικού Διαμεσολαβητή.
3. Διεκπεραίωση της καταγγελίας από το φορέα επίλυσης διαφορών
Τα στοιχεία της καταγγελίας προωθούνται στον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών που επέλεξαν τα μέρη και αυτός αναλαμβάνει να παρέμβει και να ενεργήσει ως μεσάζων στον καταναλωτή και στον έμπορο, προτείνοντας λύση σχετικά με την καταγγελία, επιβάλλοντας συγκεκριμένη λύση ή απλώς καλώντας τα δύο μέρη (καταναλωτή και έμπορο) για να συζητήσουν τον τρόπο διευθέτησης της διαφοράς.
4. Αποτέλεσμα διακανονισμού και περάτωση της καταγγελίας
Ο φορέας Εναλλακτικής Eπίλυσης Διαφορών χειρίζεται την υπόθεση 100% ηλεκτρονικά και εντός 90 ημερών καταλήγει σε απόφαση επιλύοντας τη διαφορά.
Η διαδικασία εντάσσεται στο πλαίσιο της Οδηγίας 2013/11/ΕΚ, ενώ στην Ελλάδα ενεργοποιήθηκε μέσω την ενσωμάτωσή της στην ελληνική νομοθεσία με την Υπουργική Απόφαση 70330/2015.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καλεί όλα τα e-shops να προσθέσουν μια παραπομπή στον Ευρωπαϊκό Φορέα ΗΕΔ, για τον οποίο μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR). Για περισσότερες διευκρινίσεις και νομική καθοδήγηση σχετικά με τα ανωτέρω, μπορείτε να απευθύνεστε στον GRECA.
1 ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ
Μπορείτε να παραγγείλετε με απόδειξη λιανικής τα προϊόντα που επιθυμείτε με τους παρακάτω τρόπους :
α. Παραγγελία online όλο το 24ωρο από την ιστοσελίδα του mobile-phones.gr
β. Τηλεφωνικά μόνο τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, όπως αυτές φαίνονται στα στοιχεία παρακάτω
Οι τιμές ισχύουν μόνο για ηλεκτρονικές παραγγελίες και όχι με την παρουσία του πελάτη στο κατάστημά μας.
Για τους πελάτες που επιθυμούν να παραλάβουν την παραγγελία τους από το κατάστημά μας, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι:
- Πρέπει πρώτα να πραγματοποιήσουν την παραγγελία τους ηλεκτρονικά και μόνο μέσα από το site, επιλέγοντας τρόπο πληρωμής αντικαταβολή ή κατάθεση (με κάρτα μπορούν να πληρώσουν μόνο στο κατάστημα) αγνοώντας όμως τα μεταφορικά και να σημειώσουν στις παρατηρήσεις ότι θα γίνει παραλαβή από το κατάστημα.
- Να προσέλθουν ΕΝΤΌΣ της ημέρας στο κατάστημά μας.
Στην περίπτωση που επιθυμείτε την έκδοση τιμολογίου, ερχόμενοι στο κατάστημά μας θα πρέπει να έχετε μαζί σας εκτυπωμένη την σελίδα από το taxisnet με τα στοιχεία μητρώου της επιχείρησής σας και την ταυτότητά σας ή εξουσιοδότηση.
2 ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΒΑΣΗ ΑΡΘΡΟΥ 39Α
Καταρχάς πρώτη μας κίνηση, να έχουμε έτοιμο για αποστολή το Μητρώο Επιχείρησης από το Taxisnet και μετά να προβούμε σε παραγγελία
- Πραγματοποιείτε μια ηλεκτρονική παραγγελία όπου το όνομα του παραλήπτη θα είναι η επωνυμία της επιχείρησής σας και τόπος αποστολής η έδρα της επιχείρησης σας και με τρόπο πληρωμής κατάθεση και γράφετε στις παρατηρήσεις πως θέλετε έκδοση τιμολογίου με το Α.Φ.Μ σας.
- Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα μήνυμα στο e-mail σας όπου θα εμφανίζεται η παραγγελία σας με ΦΠΑ, το οποίο το αγνοείτε μέχρι να γίνει έλεγχος από το λογιστήριό μας. Σε αυτό το μήνυμα λοιπόν θα πρέπει να απαντήσετε επισυνάπτοντας την σελίδα με τα στοιχεία μητρώου της επιχείρησής σας. Την οποία θα βρείτε: Taxisnet: Προσωπ. Πληρ/ση - Κλικ τέρμα πάνω δεξιά στην επωνυμία της επιχείρησής σας - μητρώο κ επικοινωνία - στοιχεία επιχείρησης - Συνοπτική εκτύπωση και στέλνετε το αρχείο σε μορφή pdf.
- Αφού αποστείλετε την σελίδα (στοιχεία μητρώου επιχείρησης) από το taxisnet, θα επικοινωνήσει κάποιος εκπρόσωπός μας άμεσα για επιβεβαίωση έγκρισης και ενημέρωση του ποσού κατάθεσης, την οποία θα πρέπει να την πραγματοποιήσετε εντός 24 ωρών, αλλιώς η παραγγελία ακυρώνετε αυτόματα και χωρίς ενημέρωση. Για καταθέσεις που θα γίνονται από άλλες τράπεζες ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιλέγει τα έξοδα της τράπεζας να επιβαρύνουν τον ίδιο.
- Σας ενημερώνουμε ότι η παραγγελία σας θα δεσμέυεται από την στιγμή και μόνο που θα λάβουμε από εσάς την σελίδα με τα Στοιχεία Μητρώου της Επιχείρησης σας από το Taxisnet.
Ο έλεγχος για την έγκριση και η αποστολή της παραγγελίας γίνεται από εμάς την ίδια ημέρα.
- Η δέσμευση της παραγγελίας σας ισχύει μόνο για μία ημέρα, οπότε η κατάθεση θα πρέπει να γίνει αυθημερόν αλλιώς η παραγγελία ακυρώνετε αυτόματα και χωρίς ενημέρωση.
ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ:
β) Παραγγελίες με άλλους τρόπους πληρωμής ΠΧ (ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ).
γ) Διαφορετικός παραλήπτης και όχι η επιχείρηση.
δ) Αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση που δεν ανήκει στην επιχείρηση.